Welcome to the new semester!


Assalamualaikum & salam sejahtera everyone,

Terebih dahulu saya ingin mengucapkan selamat berpuasa kepada pelajar-pelajar MLT/MLS yang beragama Islam. Di sini saya ingin memaklumkan kepada semua bahawa bermula semester ini saya telah dilantik sebagai Ketua Program yang baru bagi program diploma MLT dan ISM MLS. Justeru, jika pelajar-pelajar mempunyai sebarang urusan berkaitan bolehlah datang ke bilik saya di tingkat 1 (bilik lama Mr Ang) tetapi sebaik-baiknya sila buat appointment terlebih dahulu. No telefon saya 0193842601.

Pada semester ini saya akan mengajar 3 subjek iaitu Laboratory Procedure & Instrumentation (MLD1113), Basic Microbiology (MUD1153) dan Histology (MLD2122). Seperti biasa, saya akan maklumkan sebarang maklumat mengenai kuliah/praktikal melalui blog ini dan nota-nota juga akan dimuat naik di sini.

Ketiga, saya ingin memaklumkan kepada yang belum mendapat maklumat bahawa semua kuliah telah ditunda ke 27 Ogos 2012 bagi memberi laluan kepada proses pendaftaran yang masih belum selesai dan juga cuti hari raya.

Sekian.

Leave a Reply

